replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年12月12日星期一

Officina Subacquea ARGONAUTH

Door TLex moet ik toegeven, ik denk niet dat veel over Offcina Subacquea weten. Ik kwam ze via Facebook, hetzij uit een advertentie van de door iemand me toe te voegen aan een groep.

Dit is wat ik wel weet. De Italiaanse duik horlogemerk wordt geleid door een Fabrizio Vallesi wiens liefde voor het duiken in combinatie met het gebruik van moderne technologieën duikhorloge heeft geresulteerd in de Argonauth -

De specificaties omvatten: een 47mm in diameter geval: gebogen saffier kristal, een unidirectionele bezel, een Screwdown cashback en de kroon geplaatst op 4:00 en een waterdichtheid van 1200 meter.



Vermogen komt van een Zwitsers, automatisch uurwerk Sellita SW200. Ziet er vrij cool - altijd leuk om iets anders te zien! ;)

Net als zwarte lumed handen en markers? Bekijk de laatste OceanicTime SE !bekijk meer rolex replica en replica Bell & Ross

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex