replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年11月10日星期四

Een heel jaar van de automaten

Als Kerstmis nadert, word ik eraan herinnerd dat heb ik alleen het dragen van automatische horloges voor iets meer dan een jaar nu. Over het algemeen ben ik erg blij met mijn automaten. Ze zijn betrouwbaar, nauwkeurig, en er anders uit uw typische quartz horloges. Al mijn horloges draag ik in vrij veel zelfs rotatie, droeg ik mijn eerste gisteren:
In de loop van het jaar, is de nauwkeurigheid beter geworden, van ongeveer 20 seconden per dag minder dan 5 seconden per dag. Het is een grote dag tot dag kijken, licht, nauwkeurig en niet verstrikt raken op de lange mouwen. Het was een geschenk van Tiffany.
Ik ben gegaan van nul tot en met 7 automaten in een jaar. Dus, laat een trip down memory lane en zien wat ik in het afgelopen jaar hebben verworven. De eerste was de miliaire 5 zie je hierboven. Vervolgens kwam mijn Orange Bullet:
Dit is mijn eerste en nog steeds mijn enige echte duiker. Het is altijd bleef een van mijn favorieten. Het is vet, solide, en ongelooflijk goed gemaakt. Wanneer ik weet dat ik zal worden nat, dit is alleen het horloge te dragen. Altijd geweest vrij nauwkeurig, nooit was snel genoeg voor mij om op te merken. Vervolgens kwam mijn blauwe 5:
Een mooie, semi ongedwongen horloge. Vrij licht met een goede nauwkeurigheid en grote Lume voor horloge een niet duiker. Ik kocht dit één en niet spijt daarvoor betuigen het een handomdraai. Vervolgens kwam mijn eerste PVD horloge:
Een verrassend chic horloge. Het is een elegante, ingetogen horloge. Het doet goed gaan met casual of jurk kleding. De beplating is perfect opgehouden. Het is een van Japan maakte Seiko 5, en de nauwkeurigheid is uitstekend, zo dood als ik heb gezien met een mechanisch horloge. Kort daarna kwam mijn Pepsi:
Een chic, maar toch praktisch horloge. Seiko's enige submarier hulde, samen met het is allemaal zwarte omlijsting broer. De Lume is erg goed en ik heb deze gedragen tot high-end horloge winkels kijken naar Rolexes en zijn verbijsterd hoe goed de kwaliteit is op deze kleine Seiko. Het is op dit moment niet op de beurs armband, dat is ongeveer het enige teleurstellende ding over dit horloge. De presidentiële armband uit mijn Orange Bullet ziet er geweldig op. Next is mijn 'Speedmaster ":
Mijn Speedmaster hulde. Een leuk uitziende horloge. Misschien als ik het groot te maken zal ik koop de real deal. Ik wou dat het was gelabeld Alpha in plaats van Omega, die ik ben ervan overtuigd dat die oorspronkelijk dit horloge gemaakt. De nauwkeurigheid was verschrikkelijk uit de fabriek -45 seconden / dag !. Ik moest experimenteren met het tot nu is het op ongeveer 3 seconden per dag! Ik draag dit wanneer ik wil niet een van mijn andere mechanische horloges riskeren. Eindelijk is mijn meest recente aanwinst, mijn volledige Lume geconfronteerd Seiko 5:

Een lief uitziende horloge. Solide, goed gemaakt op een grote bracelet. Bijna te mooi van een armband, want het is solide schakels. Het is mijn eerste 7S36. Ik heb het nu over een NAVO-nylon band, waardoor het een geweldige uitstraling. Winding efficiëntie is gek goed. Het dragen van het voor 5 uur zal houden het wond voor 2 dagen!
Zo, daar heb je het, uit het niets tot zeven mechanische horloges in een jaar. Ze hebben tot nu toe goed geweest voor mij en ik geniet van ze allemaal dragen. Alle Seiko's versleten zijn ongeveer even. De Speedmaster een beetje minder dan anderen en ik lijken de groene leger en de Orange Bullet meer dan anderen, maar niet te veel te dragen. Ik heb geen favoriet. Ze zijn allemaal heel verschillend van elkaar en ik probeer te coördineren met wat ik draag. Een beetje ijdel? Ja, maar wat andere sieraden kan een mens wegkomen met? Het is niet de goedkoopste hobby, maar het is meer voldoening en goedkoper dan drinken of roken, dat is zeker. Bekijk meer Rolex horloges en breitling chronomat evolution horloges

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex